duminică, 26 mai 2013

Fotografia de care rade tot internetul. "A doua zi m-am despartit de el". La ce se uita tanarul

Tanarul din imagine a fost surprins de obiectivul aparatului de fotografiat intr-o postura pe care iubita lui nu a apreciat-o deloc. "M-am simtit jignita, a doua zi m-am despartit de el", a spus tanara.

Cuplul a petrecut in club alaturi de mai multi prieteni, iar el pur si simplu nu si-a putut lua ochii de la decolteul unei fete.
Partenera baiatului a observat de-a lungul serii acest lucru, dar abia in fotografie si-a dat seama cat este de mare fascinatia iubitului ei.
"Pur si simplu o manca din priviri pe prietena mea. Cand au vazut fotografia, amicii nostri s-au distrat copios, iar eu nu m-am simtit deloc bine", a spus tanara.
A doua zi a postat fotografia pe contul ei de Facebook, alaturi de urmatorul comentariu: "Din cauza asta m-am despartit de tine".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu