miercuri, 22 mai 2013

"Eram o TOCILARĂ. Am fost şi OLIMPICĂ" N-o să-ţi vină să crezi ce vedetă a declarat asta"


Până de curând, puţini au fost aceia care au ştiut că este absolventă de ASE, dar şi mai puţini cei care ştiu că a fost o studioasă, premiantă şi, mai mult decât atât, chiar olimpică.

Sânziana Buruiană a povestit, la Antena 2, că, până în clasa a VIII-a, a fost premiantă cu coroniţă.
"Aveam note mari la şcoala, foarte mari. Am fost şi olimpica. Am terminat ASE-ul şi, din clasa I pana în clasa a VIII-a, am luat numai premiul întâi. Eram o tocilară. Daca mă vezi în poze nu mă recunoşti, eram o mare tocilară. În primul an de facultate, am câştigat un concurs de miss şi situaţia s-a schimbat, am intrat în lumea modelling-ului. A fost o transformare radicală", a declarat Sânziana.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu