miercuri, 22 mai 2013

"Era cadoul pe care i-l făcusem iubitului meu, de ziua lui". După ce s-au despărţit, pozele au ajuns "din întâmplare" pe internet

Voia să îi demonstreze iubitului ei că este gata să îi împlinească toate dorinţele. "Voiam să ştie că sunt fata potrivită pentru el. Voiam să îi fac acest cadou de ziua lui", povesteşte tânăra.

El s-a bucurat foarte mult când a văzut pozele, şi ca orice bărbat, s-a lăudat cu fata de lângă el şi prietenilor lui. Apoi, tânărul după ce a încheiat relaţia cu iubita lui, s-a gândit să le ofere ocazia şi altor domni să se delecteze cu fotografiile fostei iubite.

"Am avut un şoc, când o prietenă de la şcoală mi-a spus că a văzut pozele cu mine pe internet", spune tânăra şocată.


5 comentarii:

  1. saraca fataaa =))) fara minteee pt ce plm sa faci poze iubitului dezbracata cand poti sa te dezbraci direct in fata lui :)) nu ganditi bn de loc fetelor !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai poate cine stie a zis si ea ca o iubeste,dar asa sunt toti baieti vagabonzi pt fata sfat:,,Nu ae fi trebuit sa faci asta el trebuia sa te apecieze asa cum esti nu doar penru scz corpul tau".

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ionut, m am hotarat sa incerc si eu, azi mi am facut cont.Sper sa mearga:)

    RăspundețiȘtergere