marți, 28 mai 2013

Este incredibil in ce s-a transformat in doar cativa ani. Astazi, toata lumea o priveste altfel.FOTO

Rachel Hobbs din Marea Britanie marturiseste ca ziua in care a aflat ca este insarcinata a fost ziua care i-a schimbat pentru totdeauna viata.


Dintr-o anorexica de 38 de kilograme, femeia a ajuns sa fie una dintre cele mai frumoase participante la concursurile de bodybuilding.
Rachel, in varsta de 23 de ani, povesteste ca fiul ei Finnley este motivul pentru care a decis sa isi schimbe intreaga viata.
La varsta de 16 ani, Rachel ajunsese sa cantareasca doar 38 de kilograme din cauza stresului si a grijilor pentru sora ei geamana, care suferea de anorexie.
Tanara a fost nevoita sa se mute de acasa tocmai pentru ca incepuse sa calce pe urmele surorii ei. Insa lucrurile nu s-au schimbat pana cand nu a ramas insarcinata.
Dupa ce a nascut, Rachel s-a apucat de sport si a participat la concursul de bodybuilding Miami Pro World Championships. Acela avea sa fie doar inceputul.

"Am vazut femei la astfel de concursuri si am decis ca si eu pot sa fiu concurenta. Sportul m-a facut sa ma privesc din nou cu incredere in oglinda. Niciodata nu am fost mai fericita ca acum", spune Rachel.
"Finnley este cel care ma motiveaza in fiecare zi, ma face sa zambesc si sa cred ca pot sa fac tot ce imi propun. Vreau ca si alte femei sa imi urmeze exemplul si sa inteleaga ca nu e nimic rau in a participa la concursuri de bodybuilding, chiar daca sunt mame", a precizat Rachel.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu