duminică, 28 aprilie 2013

Tot internetul rade acum de ei. Ce apare in fotografie, langa acesti indragostiti. FOTO

Este, cu siguranta, cea mai amuzanta fotografie pe care o are acest cuplu.
Indragostiti peste masura, cei doi au avut un moment de tandrete pana si la piscina. Un prieten care-i insotea a vrut sa surprinda momentul, insa nu a fost prea atent la ce era langa ei...
Insa cei doi nu s-au suparat, ba chiar au considerat ca lumea ar trebui sa se amuze de aceasta alaturare si au postat imaginea pe internet.

28 de comentarii:

  1. mi se pare aiurea sa-ti bati joc de o persoana straina

    RăspundețiȘtergere
  2. si ce'i de ras cu asta? nu mi se pare nimic amuzant!

    RăspundețiȘtergere
  3. mama ce am mai ras plictisitor

    RăspundețiȘtergere
  4. frate sorry dar chiar sunteti prostii cei de ras?

    RăspundețiȘtergere
  5. photoshop, narcisism sau amandoua....

    RăspundețiȘtergere
  6. pacat de cei ce cred ca e ceva de ras chiar nu mí se pare nimic de ras

    RăspundețiȘtergere
  7. ce e de amuzant, poate ca si tu a sa fii asa cand a sa fii mai batran , daca ii place sa manance nu e vina ei , e vina la mancare ca e asa de buna , si daca nu ii placea ca femeia sa iasa in poza dece nu au recortat poza? WTF?

    RăspundețiȘtergere
  8. femeia aia ii gen (forever alone) de aia sta aplecata cu capu asa :))

    RăspundețiȘtergere
  9. doamnee..nu mai stiti si voi cu ce sa va bagati in seama...am ras o luna intreaga...dati-mi ceva sa ma opresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. daca as face eu ceva in cutia craniana a incultului ce a postat asta cu siguranta s-ar destepta puitin...sau depinde...reactii adverse

    RăspundețiȘtergere
  11. sunteti patetici...ce mai stire..cei de ras????

    RăspundețiȘtergere
  12. si pana la urma ce e de ras?k sunteti voi mai mult de ras decat poza

    RăspundețiȘtergere
  13. Niste retardati...Am ras de ma doare in pix de pagina voastra de cacat

    RăspundețiȘtergere
  14. nu e bine sa razi de persoane ca nu se stie si tu cum o sa ajungi

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte imatur si inuman sa razi de o persoana straina care are probabil o problema de sanatate....mi se pare absolut absurd

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar asa este nu vad ce se gaseste amuzant poate saraca femeie este bolnava,de ras sunt cei care rad

      Ștergere
    2. Vina este in primul rand a fotografului...apoi a celor ce comenteaza aiurea.

      Ștergere
  16. penibil...se duce pe cur inteligenta umana...

    RăspundețiȘtergere
  17. bai,vlad rus,de tine rade internetul,cat esti de dobitoc!

    RăspundețiȘtergere
  18. hai frate ma lasi?parca nu putea sa o cropeze..

    RăspundețiȘtergere
  19. mama dar ce bn arata aia care sa saruta cu ala :)) ce noroc pe prost ...

    RăspundețiȘtergere
  20. eu nu vad ce e de ras si chiar nu trebuia sa posteze poza asta deoarece isi bat joc de cineva invarsta.

    RăspundețiȘtergere
  21. mamaaaaaaa meaaa ce tare e asta am ras de m-am prapadit vreo doua ore fara oprire .ce plm ati gasit de ras nu stiu.singurul lucru de care imi pare chiar rau este faptul ca v-am dat like.sunteti de kkt

    RăspundețiȘtergere
  22. chiar canu ai ce sa razi si cum a zis si anonim nu stiu de ce am mai dat si like

    RăspundețiȘtergere
  23. m-am tavalit de ras,niciodata nu am ras atat de mult! nici un zambet nu am schitat...serios!

    RăspundețiȘtergere
  24. bai da voi credeti ca femeia aia e bucuroasa cum arata , poate e bonlava rau si vaoi radeti ca fraerii...

    RăspundețiȘtergere
  25. De ce ii luati apararea la grasa ? hmmm .. Poate ca sunteti in aceeasi prolema ca ea sau aveti persoane drage gen ea .. Doamnee

    RăspundețiȘtergere