sâmbătă, 6 aprilie 2013

“Fiul mi-a spus ca ii este rusine cu mine si m-am trezit”. Cum arata femeia dupa ce a slabit 85 kg

Debbie Lazinsky, din Statele Unite, spune ca nu a facut niciodata miscare si manca mult prea mult. “Mi-a placut tot timpul sa gatesc si am inceput sa mananc din ce in ce mai mult. Nu mai spun ca nu eram deloc atenta la ce anume mancam”, a povestit Debbie Lazinsky
“La 54 de ani m-am trezit ca aveam 144 kilograme si dormeam 18 ore pe zi. Eram o epava… Intr-o zi fiul meu mi-a spus ca ii este rusine cu mine si asta m-a lovit direct in inima”, a spus Debbie.

Un comentariu:

  1. Nu vad nici un comentariu , parerea mea e ca oricum ar arata mama ta , nu trebuie sa o jicnesti , poate aici a iesit un lucru bun , dar daca nu reusia asta , ea s-ar fi gandit la asta si ar fi durut-o foarte rau , cum a duruto oricum cuvintele astean

    RăspundețiȘtergere