vineri, 5 aprilie 2013

Larisa Drăgulescu a pozat goală din cauza sărăciei

“De 5 ani, de când am divorţat, nu mă mai regăsesc. Am făcut eforturi să-mi cumpăr o casă. Nu pot să fac un credit pentru că sunt divorţată cu doi copii. Nu reuşesc să-mi găsesc nici un loc de muncă. Nu pot să am o relaţie serioasă cu cineva, pentru că am doi copii. Femeile mă critică deoarece am pozat goală. Am făcut-o ca să am bani pentru copiii mei. Nu e nimic grav, nu am dat în cap nimănui”, a declarat Larisa, fostă Drăgulescu, actuală Stoica



3 comentarii:

  1. in locul tau as fi iesit la cersit....

    RăspundețiȘtergere
  2. nu spun ca este rau, dar nici bine...fiecare om in viata face alegeri si si le asuma, dar nu este firesc sa faci o stire din asta...adica toate mamele singure cu probleme financiare ar trebui sa apara goale prin ziare..

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine suntem noi sa o criticam.Fiecare face cum crede de cuviinta.Cum ar fi sa ne vedem de treaba si sa nu mai vedem paiul din ochii altora.Orice ar fi facut s-ar fi gasit cineva sa comenteze.Niciodat nu vom reusi sa facem pe placul tuturor.

    RăspundețiȘtergere