duminică, 28 aprilie 2013

Ce crede Liviu Varciu despre despartirea lui Mantea de Stefan Stan: Nu m-au ascultat! Eu le-am zis sa beleasca ochii nu... altceva! Ei au facut invers!"


In urma cu doar trei saptamani, Liviu Varciu le-a dat un sfat celor doi, pe atunci indragostiti.
Proaspat si dureros iesit dintr-o noua tentativa de relatie alaturi de Adelina Pestritu, fosta sa sotie, Liviu era incantat ca Andreea si Stefan au decis sa se casatoreasca, insa nu a putut sa nu isi manifeste un strop de ingrijorare sub forma unui sfat: "Sa fie intr-un ceas bun si sper sa nu pateasca la fel ca ca mine. Dar din cate am vazut, au cam aceeasi soarta. Sa beleasca ochii ca sa nu beleasca altceva".
Acum, prezentatorul emisiunii "Roata Norocului" de la Kanal D, imediat dupa ce a aflat de separarea celor doi, a declarat, in exclusivitate pentru WOWbiz.ro: "Ce sa le fac, daca nu m-au ascultat! Eu i-am prevenit! Le-am zis sa aiba grija si sa beleasca ochii nu altceva. Si le-a zis-o un om patit... care exact greseala asta a facut-o.... Cand trebuia sa belesc ochii, eu am belit... altceva".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu