miercuri, 23 ianuarie 2013

Bianca Drăguşanu şi Victor Slav, iubire pe Facebook


Bianca Dragusanu a fost cea care a postat prima o poza mai mult decat sugestiva în care se saruta cu Victor Slav, amandoi zambitori şi fericiai.

Pana de cateva zile acestia nu-si recunosteau relatia , insa Bianca a posta pe Facebook o poza cu un buchet de flori , pe care scria " Te iubesc " , iar Victor Slav a postat o poza cu acelasi buchet de flori la care scria mesajul "doar pentru tine" . Oare ce o sai pregateasca Victor Slav, fostul iubit al Andei Adam , de ziua indragostitilor Biancai Draguseanu.

14 comentarii:

  1. il credeam baiat destept,se pare ca nu e

    RăspundețiȘtergere
  2. daca a ajuns victor cu o plasticata deasta... e de rau

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumosi impreuna si-mi plac amandoi!

    RăspundețiȘtergere
  4. cate greseli de ortografie!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem la ora de gramatica?!? ( cu aliniat, de la capat)
    Ori o disecam pe Bianca ori facem ortografie..

    Sunt femeie!!! O admir pe Bianca pt k este o fata desteapta si orice om cu putin creier ar gandi ca mine...
    Eu mi-am facut o parere despre ea atunci cand am auzit-o vorbind nu cand am citit in ziare atunci cand curatam cartofi!!~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricine scrie ar trebui sa fie la ora de gramatica.Exact asta se invata la gramatica: cum sa te exprimi, sa scrii etc.Cine nu e in stare sa scrie corect ar trebui sa se abtina.

      Ștergere
    2. mai fetito,tu asta cu mult creier in cap,macar ai terminat clasa a V-a?:))) numai daca vezi o poza cu ea iti dai seama ce panarama e.daca o mai auzi si vorbind,e de rau.pana si vocea ei suna a plastic,iar limbajul ei......(citat din B. Dragusanca:"sa moara China").daca la tine asta inseamna inteligenta,inseamna ca esti buna mai,nu am ce zice.toate panaramele aparute la fiecare colt de strada care sunt dispuse sa faca orice pt bani,la noi se numesc "vedete".dar asta e,daca toata lumea ar avea acel "putin creier" ca tine,de care mentionai,chiar am trai.....daca nici conducerea tarii nu e calumea,hai macar noi cetatenii sa fim cat de cat normali si sa apreciem adevaratele talente si fruuseti din tara,nu toate aceste "domnisoare".data viitoare cand mai deschizi gura mai ai si tu grija ce scrii mai creieras.

      Ștergere
    3. ps:creieras,chiar ca orice om cu putin creier(ca tine) gandeste asa:))) daca am fi toti asa am deveni descreierati....

      Ștergere
  6. curva care suge pula pentru bani iti ia si viata....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa a fost si a asa va fi de obicei.........doar pentru bani si sa arate bine asta e traiul in ziua de azi........

      Ștergere
    2. Ce idioti mai santeti!!!!si care e pb voastra dak suge pula?

      Ștergere
  7. Probabil e fake dupa greselile de ortografie

    RăspundețiȘtergere