duminică, 4 august 2013

Mihaela Rădulescu: "Mă simt frumoasă, tânără şi iubită" Vezi ce CADOU DE ZIUA EI a făcut-o să se simtă atât de bine! FOTO

Mihaela Rădulescu şi-a serbat ieri ziua de naştere, iar unul dintre cadourile primite din partea prietenei ei bune, Dana Budeanu, a făcut-o să se simtă minunat.
"Se numeste Gypsie Flirtatious - are un nume asa pretios, dar o port de parca m-am nascut in ea:))) E rochia pe care Dana mi-a daruit-o de ziua mea - stie ca nu-mi plac cadourile, ci darurile, acelea in care pui iubire.... Ma simt frumoasa, tanara si iubita. Azi nu ma poate contrazice nimeni, incercati maine:)))))))", a scris Mihaela Rădulescu pe contul ei de Facebook. Ba mai mult, ca să-i dovedească cât de mult o preţuieşte, Dana Budeanu i-a făcut pe plac sărbătoritei şi au sărit cu parapanta. "Voi nu intelegeti !!!:)))) Nuuu !:))) Ca sa zboare Dana cu parapanta, ca dar de ziua mea, e ca si cum....Toma Coconea ar obosi mergand pe jos 1 km.:)))))) si ar considera urcatul intr-un pom ceva extrem de periculos:))))) Dana, te iubesc !!!!!!", a mai postat vedeta tv pe reţeaua de socializare. Mihaela şi-a sărbătorit ziua de naştere în Austria, acolo unde se află împreună cu fiul ei, Ayan, şi cu o gaşcă de prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu