marți, 15 ianuarie 2013

Andreea Marin A DEMISIONAT din funcția de director editorial al unei reviste Business Woman


"Dragele mele, nu o singură dată în cei 20 de ani de când trăiesc pe picioarele mele - căci mi-am început aventura când aveam 18 ani - spun „punct, e timpul schimbării". Există ceva în mine ce ţine de intuiţie, de simţul momentului când e oportună o mişcare radicală, pentru că ştiu că mă aşteaptă un tren în care nu e chip să nu urc", scrie Andreea Marin Bănică.

"Vă mulţumesc şi mă alătur vouă, de cealaltă parte a baricadei: rămân cititoare fidelă Business Woman. Uneori, însă, voi reveni în calitate de corespondent pentru evenimente speciale ce au loc mai cu seamă peste hotare, aducându-vă informaţii inedite", dezvăluie Andreea Marin Bănică.
Andreea Marin a anuntat saptamana aceasta pe Facebook ca s-a separat de Stefan Banica Jr. Ea a dat de inteles ca vrea sa se stabileasca peste hotare .

Un comentariu:

  1. Vrea peste hotare??!!?? DUCA-SE!
    Vaaai, ce m-am mai saturat de "staruri" de-astea!

    RăspundețiȘtergere