marți, 12 martie 2013

"Nu ştiu" a fost la meciul Ceahlăul-Steaua



După ce a fost parodiat de către Mihai Bendeacla emisiunea "În puii mei", celebrul "Nu ştiu" a fost prezent duminică seară la partida pe care Steaua a jucat-o la Piatra-Neamţ, oraşul natal al tânărului. Tânărul pe nume Ciprian a povestit că ţine de mult timp cu Steaua şi că îşi doreşte să îl cunoască pe Gigi Becali.

"Sunt şi eu cu Steaua şi vreau să câştige şi Steaua şi toate echipele. Sper să câştige şi în retur şi să fie fericiţi"
"Eu ţin cu Becali că nu l-am văzut niciodată. Să fie sănătos şi să aibă grijă de el"



7 comentarii:

  1. Rad aia din spate ca niste ratati de el dar Ciprian este mai educat de 1000 de ori decat ei toti la un loc.
    El are 15 ani de acasa fata de ei care au doar 2 minute si alea facandu-si laba ca disperatii in baie.

    Eu chiar il respect enorm pe omul asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. oameni buni inainte de a rade de altii uitati-va la voi...e un om simplu....romania va fi in rand cu celelalte tari cand vom sti sa ne apreciem unii pe altii fara sa facem discriminari de orice natura....multi poate rad de el dar i-as intreba voua vi s-a luat vreodata interviu???Ciprian e mai cunoscut decat toti cei care radeti de el voi altceva nu stiti sa faceti..decat sa comentati despre unul si despre altul....dar pe voi nu va vedeti...RUSINE!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. RUSINE PROSTILOR CARE RAD!

    RăspundețiȘtergere
  4. si el se distreaza chiar daca este batjocorit macar a devenit un personaj monden :)

    RăspundețiȘtergere
  5. RUSINE RATATILOR RADETI CA PROSTI bv Ciprian esti cel mai tare bafta multa si sanatate ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. luati exemplu de educatie ,sinceritate , blandete si chiar daca e sarac cu duhul Dumnezeu il va ajuta mult . Si pentru cei care rad si il iau in batjocora sa se mai gandeasca a 2-a oara inainte sa rada de el. RESPECT CIPRIAN

    RăspundețiȘtergere
  7. bai educati pulii mele daca ala e asa educat de ce pula mea sta sa se faca de ras ca prostu vorba aia prostu nu e prost destul daca nu e si fudul

    RăspundețiȘtergere