duminică, 17 martie 2013

“Mi-am schimbat viata dupa ce un barbat mi-a spus ca arat ca un hipopotam”.

De cativa ani se lupta cu kilogramele in plus, dar niciodata nu a avut o motivatia puternica pentru a-si schimba stilul de viata. Pana in ziua in care a fost umilita in public de un barbat.

Heather Fearneyhough, 25 de ani, din Statele Unite, a ajuns sa cantareasca 116 kilograme dupa doua nasteri succesive si depresie postnatala pe care si-o trata cu multa mancare.
Ma simteam mizerabil. Eram jenata de felul in care aratam si evitam sa apar in fotografiile de familie. Nici macar nu ma puteam juca cu baietii mei, pentru ca oboseam foarte repede”, a spus Heather



14 comentarii:

  1. Nu cred posibil asa ceva? presupun ca a avut bani si de liposuctie ca nu se vad pieile atarnand!

    RăspundețiȘtergere
  2. wowww spuneti-ne ce dieta a tinut sau macar cum a reusit ?????

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca faci sport nu atarna piepile.Va garantez cu o schimbare a mancarii si cu sport poti reusii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este adevarat.atarna pieile si cu sport daca ai avut multe kg inainte.

      Ștergere
  4. clar..sportul tonifiaza muschii..arde grasimile + a mancare sanatoasa chiar deloc grasa te ajuta sa ajungi asha...dar daca nu ai ambitzie sa faci asha...nuai de unde sa slabeshti..luatzi atitudine nu va plangetzi shi nu bagatzi in voi fel shi fel de pastile shi alte rahaturi dinastea...sport + mancare sanatoasa chiar vegetariana o vreme daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  5. am 60 kg vreau sa ajung la 55 si ma duc de 4 ori pe saptamana la sala nu mananc mult ...incerc sa mananc fara paine fara grasimi etc...sanatos...abea am slabit 1 kg in 2 luni si daca ma neglijez un pic il pun la loc...asa ca nu mai spuneti voi se poate slabii de la 120kg la 50 fara operatii pastile sau mai stiu eu ce cacaturi baga in ei ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de organism Geniule/Genialo!

      Ștergere
    2. eu chiar cred ca minti cu dusu la sala si cu slabitu 1kg si mai mananci si putin;) stii care este chestia?...nu conteaza fff mult cat mananci cat ce si la ce ore;)
      si eu am avut tot 62 kg si am ajuns la 55 in 3 saptamani;).....tinand regim...il tin pe ala o zi fructe o zi carne slaba la gratar....o zi legume si o zi lactate (tot degresat)...paine nu mananc deloc...iar cand am pofta de ceva dulce mananc un biscuite de ovaz;)..... si sport nu pot spune ca fac...alerg in fiecare seara cate 10 min si urc scarile de 2ori pana la etajul 8 asa ca;) cu vointa nimic nu e imposibil!!!! [adevarul e ca si eu am incercat fff multe regime pana am reusit sa gasesc unu sa ma ajute sa slabesc]

      Ștergere
    3. in loc sa va dati mari filosofi in operatii estetice,va sugerez sa mai cititi si sa va cultivati..ce stiti voi ce a simtit ea de a ajuns sa cantareasca atata????mai mult,toata stima ca a reusit sa dea jos toate acele kg..si da tine de organism..exista oameni care sunt ectomorfici,adica nu depun grasimi si nici masa musculara,mesomorfici,care depun doar masa musculara si nu depun grasimi si endomorfici,care depun grasimi si nu depun masa musculara...asa ca va sugerez sa va spalati pe cap cu dietele voastre.conteaza ce tip de organism ai.

      Ștergere
  6. Hei am vazut mai sus ca ati spus ca ati tinut dieta aceea cu o zi fructe o zi legume etc . e eficienta ..? as vrea sa o incerc si eu /.. imi poti da mai multe detalii ? te rogggggg ! Multumesc aniticipat!
    Marina

    RăspundețiȘtergere
  7. normal k se poate slabi,poti sa ai si mai multe kg fata de acea femeie si tot poti sa slabesti si sa nu-ti atarne pielea daca faci sport corect si daca ai un regim alimentar corect;nu conteaza cat mananci ci ce mananci,si la ore fixe;nu va mai plangeti,nu mai judecati p altii,daca nu puteti voi sa slabiti nu inseamna ca nu se poate,inseamna ca trebuie sa va schimbati obiceiurile alimentare k cele pe care le folositi nu dau rezultate la organismul dumneavoastra;

    RăspundețiȘtergere