duminică, 10 martie 2013

INCREDIBIL - Cati ani credeti ca are femeia din imagine?

Laura Harris este boker imibiliar care activeaza in Carolina de Nord. Ea ani de zile a fost nemultumita de felul in care arata si imediat dupa terminarea facultatii s-a hotarat sa ia masuri, astfel femeia s-a apucat serios de sport.

Odata cu trecerea anilor schimbarea a ajuns sa fie de-a dreptul spectaculoasa, in sensul ca nu se cunoaste ca peste aceasta femeie au trecut anii. Ea chiar ajungand sa arate mult mai bine odata cu trecerea anilor, nu va vine sa credeti? Va puteti convinge din galeria foto atasata mai jos!

Femeia din imagine are 44 de ani!!!


1999

1989

2 comentarii:

  1. Bravo ei! Am vazut si eu acum cativa ani o femeie din Romania care se apucase de culturism si fitness la 55 de ani. Am vazut-o in piata Ramnicu Sarat din Bucuresti la putin timp dupa ce am vazut-o la o emisiune la televizor. Arata wau, la fel si cu o batranica pe care am vazut-o la BIG, din spate ii dadeai 20 de ani la cat de sprintena era si la cat de bine era imbracata, de abia cand s-a intors cu fata am vazut ca era in varsta. Se misca atat de rapid si a urcat topaind pe peronul statiei de tramvai, destul de inalt de altfel, incat as fi jurat ca face reclama la ceva creme pentru articulatii.

    RăspundețiȘtergere
  2. arata prea bine femeia e marfa...

    RăspundețiȘtergere