sâmbătă, 2 martie 2013

Magicianul Dynamo: "M-am pregătit 15 ani ca să merg pe apă" | VIDEO

"Pot spune că m-am pregătit pentru acest număr timp de 15 ani. Ideea mi-a venit când eram mic, dar n-aş fi crezut niciodată că o să-mi reuşească şi în realitate. Dintotdeauna am avut această ambiţie, mi-am dorit să pot merge pe apă, dar... Oricum, când am decis s-o fac, mi-am zis că vreau să merg pe cel mai cunoscut râu din Anglia, adică pe Tamisa. În timp ce mergeam pe apă, s-a produs o întreagă nebunie. Când am pus primul picior pe suprafaţa apei, abia dacă se uitau la mine vreo 20 de oameni, dar când am ajuns la mijlocul râului se adunaseră deja cam 2.000 de persoane care mă urmăreau. Nu puteam să aud ce spuneau oamenii, fiindcă erau foarte departe, dar am simţit toată acea energie înconjurându-mă. Îmi mai amintesc că pe lângă mine a trecut un fel de feribot de pe care se auzea o melodie cu Michael Jackson şi cineva mi-a strigat ceva de genul: „Mergi ca Michael Jackson pe apă!" Eram în mijlocul râului şi cineva mă punea să imit Moonwalk al lui Michael Jackson. Asta este magie!", a declarat magicianul pentru adevarul.ro.

Un comentariu:

  1. :))) mai mare vrajeala ca asta nu este... dar destul de bine facuta!!!! fiti atenti cand trec aia cu caiacele sa vedeti ca unul dintrei ei loveste ceva in apa cu padela!!! pt referinte si convingeri click aici -> http://www.youtube.com/watch?v=dycpIPTFJ04

    RăspundețiȘtergere