joi, 7 februarie 2013

Stefan Stan i-a dat papuci Andreei Mantea

Stefan Stan i-a dat papuci Andreei Mantea. Frumoasa prezentatoare a aflat din ziar despre despartirea lor.

”Eu n-am vrut să vin la televizor cu povestea mea de dragoste. Când a fost vorba de imaginea mea, nu m-a interesat, dar când a fost vorba de imaginea lui, mereu am încercat să facem să fie bine. Eu sunt Mantea, el e cunoscut, știam că nu putem avea o relație ferită de ochii presei. Am plecat separat, a fost totul ok până la 17.00. Am plecat prima de acasă, am vorbit la telefon azi, absolut normal. Exact înainte să intru în sala de ședințe, mi-a vorbit foarte frumos, foarte ok. Un coleg a început să citească despre un articol că ne-am despărțit. A citit declarația în legătură cu ce va face de Ziua Îndrăgostiților și am pus mâna pe telefon și l-am sunat. El mi-a spus că s-a gândit mai bine și că vrea să ne despărțim. Eu mă tot întreb cu ce am greșit! Nu înțeleg!", a spus Mantea, în lacrimi la emisiunea Wowbiz, de la Kanal D.

43 de comentarii:

  1. e prea bun pt ea !nu il merita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este clar ca esti o pitzipoanca proasta care este in limba dupe el,dute dreaq la supt pula javra ce esti

      Ștergere
    2. vorbeste frumos analfabetule,nu ati este rusine ce sti tu ce este dragostea escrocule...etc

      Ștergere
  2. Stan este un om cu caracter,daca nu ar fi ar putea foarte usor sa vina si el si sa arunce cu noroi,dar nu o face,are decenta sa isi menajeze fosta relatie,intotdeauna a facut-o. falsitatea andreei sa impresioneze in kanalul ei. s-a vazut foarte clar ca a fost dezamagit de ce a descoperit la ea pe parcurs. si sa fim seriosi, problemele intre ei incepusera cu o zi doua inainte de faza cu spitalul,doar ca asa a dat mai bine pentru ea. Andreea o sa regreti tu viclenia asta,cand o sa gasesti unul total opus lui Stefan! sa te giugiuleasca si sa te rasfete nu ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te ascunzi sub anonimat doar ca sa nu se vada ca esti fata si este normal sa gandesti asa...ce dreaq sa va cerem...

      Ștergere
    2. cine dracu e STAN ? ..e din Stan si Bran ? se vede clar ca este un om foarte fals cu doua fete care se crede ,,un artist...pe dracu´'' sufera si el ca de a intrat in Wowbiz!

      Ștergere
    3. nu cred ca Andreea poarta toata vina si ce s-a intamplat acolo numai ei stiu si fiecare are varianta lui,mie imi place foarte mult de Andreea.

      Ștergere
  3. andreea e o printesa nu o merita

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este o stire WOW...se vedea ca el tine mai mult si era foarte in love..ea NU asa ca nu ma impresioneaza..normal ca barbatii tin cu EA..luati-o voi acasa

    RăspundețiȘtergere
  5. andreea e o gagica adevarata fraerilor va fut in gura taranilor

    RăspundețiȘtergere
  6. se vede clar ca ati pare rau...un sfat....m-ai lasa-te de smiorcaieli.....fi barbata...la barbati nu le plac minorositele....

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai sa mori tu Mantea ca pentru imaginea lui ai vrut sa faci public scandalul pe care l-ai iscat la spital? Esti atat de jalnica, te incurci in propriile minciuni, nu stii ce sa mai faci pentru a-ti spala imaginea de "Printesa" parasita. Erai obisnuita altfel,nu? Eu in locul lui ti-as fi dat papucii, oricat de mult te-as fi iubit, chiar din seara aceea in care l-ai chemat in emisiune si nu l-ai lasat sa vorbeasca pentru a te victimiza. Urat caracter ai si pe mine nu ma mai conving lacrimile tale de mironosita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimeni nu plange la comanda dar.....daca esti femeie cu adevarat nu ai spune aceste aberatii, in fond cine este Stefan Stan?????aproape ca nu mai conteaza, nu cred ca a venit fortat in emisiune, este genul de om care nu face nimic din ce nu vrea sa faca, asa ca nu mai arunca cu pietre sau....macar fa-o elegant dar nu cred ca te caracterizeaza asta dupa limbajul tau :))

      Ștergere
  8. Cum a zis si Liviu Varciu aseara e normal ca fanii/fanele lui sa tina cu el indiferent daca a gresit sau nu a gresit dar nimeni nu va sti niciodata ce a fost intre ei asa ca voi comentati aiurea asa ca sa va aflati in treaba

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea, chiar nu merita sa fii trista pentru el, nu te merita......atitudinea lui spune suficient, este genul de om care calca sufletul cuiva cu bocanciide armata si nu e cazul sa-i permiti sa faca asta..... Zmbeste si mergi mai departe, dupa putin timp vei vedea ca viata este frumoasa si exista viata dincolo de Stefan Stan ))

    RăspundețiȘtergere
  10. sincer el a vrut sa iasa in evidenta mai mult cu ajutorul lui andreea,eu acum am auzit de el nu stiam nici cine este pana la cearta asta cu andreea si sa o lasi in spital simtinduse rau pentru sai duci mancare lui tatatu este chiar buleala pe fata ca nu tinea la ea si doar asta a vrut de la ea doar audienta sa iasa el in evidenta eu stiu cand doua persoane se iubesc sunt si la bine si la rau nu mai conteaza nimic,eu in locul ei nu dadeam nici jegul de sub unchi mai este si urat fata de ea nu o merita pe andreea.

    RăspundețiȘtergere
  11. STEFAN STAN= RATAT, OM DE NIMIC, LABAGIU, GOLAN DE CARTIER, SCURSOARE UMANA.......UN URAT CU SPUME CARE A PARASIT CE-A MAI FRUMOASA FRUMOASA FEMEIE DIN SHOWBIZ......AI VRUT PUBLICITATE MUITULE............

    RăspundețiȘtergere
  12. eram sigura ca nu se potriveau era prea frumoasa pentru el
    nu mi-a placut de cand l-am vazut ...

    RăspundețiȘtergere
  13. andreea imi pare rau dar nu merita sa suferi dupa stefan eu inteleg prin ce treci .......uital ca e mai bn ca nu te-a iubit niciodata ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Andreea, poti sa-ti alegi altul! sunt destui mai buni!

    RăspundețiȘtergere
  15. fiecare face ce vrea cu viata lui..oricum succes la amandoi in viata

    RăspundețiȘtergere
  16. analfabet este acela care scrie cu i din a la inceputul cuvantului

    RăspundețiȘtergere
  17. am mai vazut multi prosti in lumea asta...dar asta chiar e o raritate.a castigat un concurs...si care,inainte de acest concurs era un muritor de foame.acum vezi tu..."eu sunt artist"...esti un prost care a mancat mult kkt si a avut noroc,dar esti un kkt...
    iar tu Andreea...scuza-ma...dar nu s-a oprit lumea la un ratat ce spargea masini inainte de a fi "artist".nu mai fi copila si deschide ochii.e cineva acolo undeva care te merita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo:) singurul comentariu corect atat din punct de vedere al realitatii cat si gramatical:)

      Ștergere
    2. Ai mare dreptate,bine spus.

      Ștergere
  18. Alteceva nu aveti ce face ma? decat sa va certati pe tema asta, am citit comentariile si ma bufnit rasu. de aceea nu o sa mai dorm eu, ca s-au despartit astia, in tara asta se da importanta numai stirilor de cacat. e o despartire intre doi oameni pur si simplu.

    RăspundețiȘtergere
  19. asta e ...ce face faima din om...toti artistii fac asa ,ei nu ar trebui sa isi mai marturiseasca sentimentele...oricum Andreea esta o femeia frumoasa si isi va gasi adevarata jumatate cand va fi timpul.

    RăspundețiȘtergere
  20. Andreea este o fata sincera.Cine are experienta vietii isi da seama ca nu e prefacuta.Nu il judec pe Stefan Stan dar modul in care s-a despartit de Andreea pune un semn de intrebare.O fi imatur? se poate.......Andreea meriti aplauze pentru sinceritatea ta , esti o fata de nota 10.Fi tare!

    RăspundețiȘtergere
  21. el a vrut doar sa isi faca ,,reclama'' nu ca ar tine cu adevarat la ea!

    RăspundețiȘtergere
  22. Andreea, sincer imi pare bine ca ti-a dat papucii Stefan, nu ai meritat sa fi cu el. Si asa a stat prea mult cu tine. Vezi ca poate Tardea e liber, sau pt tine nu conteaza ca oricum iti place sa fi amanta. Sau vezi mai e vreo sotie insarcinata a vreunui mare afacerist sa il combini ca sa nu isi recunoasca copilul.. Cam asta sti tu sa faci. Esti o javra ordinara !!!

    RăspundețiȘtergere
  23. numai criticati fara sa stiti nu sunteti in masura sava dati cu parerea numai ei stiu ce sa intaplat cu adevarat

    RăspundețiȘtergere
  24. "Andreea este o femeie frumoasa "...hai sa fim putin realisti....este destul de tunata ...o femeie frumoasa este cea naturala...iar la doua zeci si cati de ani o fi avand,cam trecuta...o mironosita falsa cu lacrimi de CROcodil !!! ar trebui sa ne intereseze mai mult cultura din tara asta nu incultura si scandaluri de 2 bani !

    RăspundețiȘtergere
  25. Incetati sa mai judecati oamenii , incetati sa le mai judecati sentimentele numai niste analfabeti pot face niste comentarii cu un vocabular de maidan. Eu o admir pe Mantea treaba ei cu viata personala o admir e desteapta munceste nu e usor sa apari pe sticla sa ai o aparitie impecabila o dictie impecabila si curaj in primul rand nu e usor ca publicul sa iti scotoceasca viata privata incetati deci sa mai criticati sa mai improscati cu noroi .

    RăspundețiȘtergere
  26. Lucratura de wow bizz sau capatos sau acces direct sau drept la tinta...rating tata...o sa mai auzim ca si altul a parasit-o pe mantea si gata ratingul...cat despre acest stan se lupta si el sa ramana in carti, adica in show bizz..nu conteaza cu ce pret..

    RăspundețiȘtergere
  27. http://sharefilles.ro/


    Descarca gratis cele mai noi filme , jocuri , seriale , programe , muzica !!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Vlad Rus, tu ai luat bacul??? "i-a dat papuci..."?? esti sigur?

    RăspundețiȘtergere
  29. cel m-ai mare fraer, cu aere de vedeta. e un nimeni!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. chiar va interesea_za ca sau despartit doi oameni normali??? prosti sunt cei care dau inportanta...

    RăspundețiȘtergere
  31. Lăsa fata ca te consolez eu 07noi doi 696969

    RăspundețiȘtergere