luni, 18 februarie 2013

OZN deasupra Casei Poporului

Un roman a fotografiat Casa Poporului. La ultima poza lui ii se parea ceva ciudat , cand a observat o scene deslipita din filmele SF. Poza acestuia a devenit "interes global" pe net , unde toata lumea discuta despre aceasta poza.

"Ma plimbam dupa serviciu si am decis sa fac cateva fotografii. Era foarte frig si batea vantul, iar cerul era acoperit de nori. A fost prima data cand am fotografiat Palatul Parlamentului noaptea si nu am fost dezamagit de rezultat. Am facut cinci poze in total, insa atunci cand am facut-o pe ultima am avut un sentiment ciudat. M-am uitat din nou si din nou si nu mi-a venit sa cred. Nu stiam ce e lumina aceea ciudata. Am vazut numai cand m-am uitat la poza. Nu pot sa-mi explic. I-am aratat poza unui prieten, iar el a spus ca seamana cu o scena din Independence Day (n.r. un film de la Hollywood despre invadarea Pamantului de extraterestri). Nu m-am asteptat. Este o lumina cu o forma ciudata, pe care nu pot sa o descriu, dar arata ca un OZN. Am crezut intotdeauna ca se pot intampla miracole", a spus Garlesteanu.

Un comentariu:

  1. fara suparare,dar poate fi o picatura de apa pe obiectiv si e suficient sa creeze iluzia ca ar fi o lumina stranie.

    RăspundețiȘtergere