marți, 23 iulie 2013

"Am sarit in sus de bucurie, dar apoi mi-a venit s-o ucid". Ce veste a primit de la sotia lui

Aceasta femeie a nascut de curand, insa sotul ei – in ciuda faptului ca-si dorea din tot sufletul un mostenitor – este de-a dreptul devastat.

Barbatul de 37 de ani spune ca acum se gandeste sa-si paraseasca sotia. Problema lui este, insa, mult mai complicata si din acest motiv a ajuns acum la psihologul The Sun.
El a spus ca el si sotia lui au deja doi baieti, gemeni, in varsta de 5 ani, iar cand femeia l-a anuntat ca este din nou insarcina, a fost in culmea fericirii. Dar pentru scurt timp, pentru ca ea l-a anuntat ca a avut o aventura, iar copilul este al acelui barbat.
“Sotia mea mi-a spus ca a avut o aventura pentru ca eu o neglijam, ceea ce nu este adevarat. I-am spus ca ar trebui sa faca avort, pentru ca altfel nu vad cum ar putea continua relatia noastra, insa ea a refuzat”, spune barbatul.
Pe perioada sarcinii, el s-a obisnuit oarecum cu ideea si a iertat-o pe sotie pentru infidelitate, mai ales ca stie ca s-a intamplat doar o singura data, iar acel barbat a disparut complet din viata sotiei.
Insa cand s-a nascut copilul a simtit ca nu poate sa-l accepte. “Imi iubesc sotia si as vrea sa accept copilul pentru ea, dar mi se pare imposibil. M-am gandit chiar sa o parasesc, dar nici asta nu pot sa fac”, a mai spus el.
Psihologul l-a sfatuit sa-si acorde o perioada de timp in care lucrurile se vor lamuri: “Copilul nu are nicio vina, iar daca tu o iubesti suficient de mult pana la urma s-ar putea sa-l accepti. Nu ai fi singurul care creste copilul altui barbat”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu